Oslo 15. March 2008 picket

admin
Site Admin

Oslo 15. March 2008 picket

Post by admin » Tue Feb 26, 2008 12:47 am

Anybody got the police approval for the picket?
Andreas @ www.xenu.net
[b]- Life is not a test.[/b]

admin
Site Admin

Post by admin » Mon Mar 03, 2008 7:01 pm

Andreas @ www.xenu.net

admin
Site Admin

Post by admin » Wed Mar 05, 2008 9:58 pm

Jeg trenger brosjyrer å dele ut i Oslo. Noen som vil bli med å oversette og kanskje 'sette' denne kanadiske brosjyren?

http://www.xenu.net/archive/leaflet/200 ... 01-can.pdf

Jeg kan få trykket opp.
Andreas @ www.xenu.net

Venerable

Post by Venerable » Thu Mar 06, 2008 12:02 am

Jeg kan prøve, oversettelsen blir kanskje ikke optimal over alt. Men det får dere bare kommentere, så kan jeg rette på det.

Edit: Første draft:
Den vonde sannheten om Scientologi.

"En dag vil noen si 'Dette er ulovlig'. Før det skjer, må det være som vi bestemmer hva som er lovlig og ikke" - L. Ron Hubbard, skaperen av Scientologi

Hvorfor protestere mot Church of Scientology? Når de fleste tror Scientologi består av Tom Cruise som hopper på sofaer, og South Park parodier. Så er virkeligheten at ’kirken’ er en grådig og farlig internasjonal bedrift. Vi ønsker å gjøre deg oppmerksom på denne informasjonen. Og at du selv undersøker og oppdager den mørke og vonde sannheten om Church of Scientology.
Bare søk på Google.com på hvilken som helst av disse sakene:

Operation Freakout
I 1969 skrev journalisten Paulette Cooper en bok som var kritisk til Church of Scientology. Etter den ble gitt ut, startet ’kirken’ med en plan som inkluderte sjikanering, falske bombetrusler og 19 saksmål – som nesten fikk Cooper i fengsel, finansielt ødela henne og nesten drev henne til selvmord.

Operation Snow White
På 70-tallet utførte Church of Scientology et massivt og kordinert angrep mot den amerikanske staten. De stjal og ødela dokumenter som ikke tok ’kirkens’ side. Over 5000 personer tok del i operasjonen som også inkluderte å infiltere de amerikanske skattemyndighetene. 11 av ’kirkens’ ledere ble dømt i retten, inkludert Hubbard sin kone.

Fair Game Policy
L. Ron Hubbard skrev i 1965 at alle kritikere av kirken var ”Fair Game”. Som betydde at de kunne bli frarøvet eiendom og påført hvilken som helst skade. Å utføre slike handlinger ville ikke føre til disiplin fra andre scientologer. ”De kan bli lurt, saksøkt, løyet til eller ødelagt”.

Lisa McPherson
Tidligere medlem av ’kirken’, som fikk dype psykologiske problemer en mindre bilulykke. Siden scientologi aktivt bekjemper psykologisk behandling, var hun i stedet plassert i isolasjon og døde sakte under kirkens pleie.
Trenger tips til hva jeg skal gjøre med de 3 siste delene som handler mest om Kanada.

admin
Site Admin

Post by admin » Sat Mar 08, 2008 6:50 pm

Resultatet:

FlyerDenVondeSannheten01.pdf ( 2.61mb )
FlyerScientologiDreper.pdf ( 1.79mb )

Takk for hjelp til oversettelse og å lage filene! Jeg vil ha med en del til Oslo.
Andreas @ www.xenu.net

Post Reply

Return to “Norway”